Merhaba kızlar üç gündür karın ağrısı eklem ağrısı çekiyorum halsizlik var ve ara ara baş dönmelerim oluyor çalışan biriyim dün izin alıp eve geldim bugün de hastaneye gittim sistem yok bugün mutlaka hastaya gitmeliyim böyle çalışa bilecek durumda değilim bi kaç rapor alıp dinlenmek istiyorum hastaneye gidemezsem rapor alamazsam yarın mecbur iş başı yapmak zorundayım ne yapacam bilmiyorum bu konuda bilgisi olan var mı ne yapmalıyım 😔🤷♀️🤦♀️