avakadominigi bende bugün 16+1 olduk ama gobegim hic yok gibi bisey sizin göbeğiniz nasıl cikmis mi rica etsem bi tane fotoğraf atarmisiniz ben 20 gun once doktora gittim gersey yolundaydı ama göbegim hep ayni hic büyümesinde korkmaya başladım randevum yarın gidicem ama kac gundur kotu biseyler mi oluyor diye korkmaya başladım