rfzsB Kızlar sezeryanda bır dikiş bide yapıştırma yöntemi varmış, isteğe göre mi yapıyolar yoksa hastane şartlarına göre doktor uyguluyor mu. Bide ücret farkı oluyormu
Eylul_lll rfzsB benim ilk dogumum 2016 daydi sezeryan ucretimi odeyip doguma girdim yapistirma yapti simdi nisanda 2 bebegim sezeryan olucak allah nasip ederse ama buda yapistirma olursa cok sevinirim dikiş aldırma derdim olmadi çünkü