Öncelikle bir çocuğum var. Hamilelik süreci hakkında bilgim var. 6 ay kadar önce sağlıksız bir gebeliğim oldu. Hcg baştan beri düşüktü, 10 gün sonra da kanamam olmuştu. Planlı gebelik olmadığı halde çok üzülmüştüm. Bu sefer -öncelikle Rabbimin takdiriyle- planlı olarak gebelik istedik. Adete 3-4 gün kala az bir kahverengi lekelenmem oldu. Bu arada dayanamayıp test yaptım, silik çıktı. Sonra adetim bir gün gecikince sağlık ocağında kan testi yaptırdım. Hcg 55 çıktı. Çok düşük olduğu için 4 gün sonra yeniden kan testi vereceğim. Ama 6 ay önce yaşadığım şeyleri yaşamaktan korkuyorum. Bir yandan kendimi hazırlayıp bir yandan da bir umut arıyorum galiba. Geç döllenme olabilir dedi hemşire. Aranızda bu kadar düşük hcg değeriyle hamileliğini öğrenen var mı acaba?