Merhaba kızlar bebeğim henüz doğmadı ama alışveriş listeme sling kanguruyu da ekledim. Evimiz yüksekte asansör de yok tek başıma dışarı çıkarken ya da evde o şekilde üzerime bağlayıp işlerimi yemeklerimi yine yapabilirim diye düşünüyorum. Araştırdım o şekilde kullanan çok kişi gördüm ama bire bir hiç tavsiye almadım. Kullanan var mı ya da daha detaylı araştıran ya da benim gibi almayı düşünen. Anneyle temas ettiğinde bebek daha sakin oluyormuş doğumdan kısa bir süre sonra yalnız kalacağım bebeğim kucağımda işlerimi rahatça yapabilirim diye düşünüyorum. Tavsiyeniz var mı teşekkür ederim 🙃