Beyza038 DiplomaliEvHanimi bende şehir hast. Takipliydim doktorum hüseyin azer yılmaz dı diğer doktorları bilmiyorum ama bu doktor da iyidi. 3 gün önce de doğum yaptim.
tunamomm DiplomaliEvHanimi Cevat Rıfat Cündübey kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili bir doktor birde Mehmet Ak var oda çok iyi ama ben Cevat hocadan çok memnunum
Allahkahretmesin1 DiplomaliEvHanimi şehir hastanesindeki çoğu doktora gittim Hatice durmuş vardı o biraz iyiydi diğerleri berbat ilgi alaka kesinlikle yok hastaneyi görünce bile içim huzursuz oluyor
Naz- Hüseyin Aksoy hamileliğimin ilk ayından itibaren gidiyorum 2 haftada bir çağırıyor zaten düzenli bir kontrol var
DiplomaliEvHanimi Naz- ya ne güzel hic denemedim sehir hastanesine karsi on yargim cok o yuzden. Teşekkür ederim 😊
Beyza038 DiplomaliEvHanimi benimki suni sancıydı onu saymazsak hastane iyidi her odaya 1 ebe bakıyordu duş alıp plates topu kullanabiliyorsunuz. Doğumdan sonra tek kisilik odada kaldım genellikle tek kisilik oda sayisi çok inşallah sizde denk gelirsiniz iyilerine😊
DiplomaliEvHanimi Beyza038 bende hüma da suni ile dogurdum sanci odasi vardi asagida ama sehir hastanesiin boyle olmasina sevindim isnalah bakalim ya cok teşekkür ederim
DiplomaliEvHanimi Allahkahretmesin1 bende öyleyim ama özele yetisemem olurda hamile kalirsam diye düşünüyorum
Allahkahretmesin1 DiplomaliEvHanimi maddiyet olarak biz de çok iyi durumda değiliz bazen ay sonunu zor gördüğümüz bile oluyor ama gerekirse kredi çekip yine de doğumu özelde yapmayı düşünüyorum şehir hastanesine Allah düşürmesin beni canlı canlı kürtaj etmişlerdi