Kevser_baskurt1 Eczaneden çatlaklık için krem almanızı tavsiye ederim doktorum gelişmeye başladığı süreçte kullanabileceğimizi söyledi. Arkadaşım tüp bebekti gelişmemişti karnı ama yine yırtılmalar oldu çok şaşırdım. Eminim kimse istemez