Belinay0922 Mrb arkadaşlar 8+5 im 1 haftaya yakindir belimde aşiriii agri var ne oturabiliyom ne kalkabiliyom çok kötü bi agri bu haftalarda normal mi bel agrisi.Düşük tehlikemde var diye cok korkuyorum.Yardimci olursaniz cok sevinirim
Semaemrahh Belinay0922 canım inşallah öyle bi tehliken yoktur ama doktora görünsen mi hafif ağrı değil çünkü şiddetli ağrı diyosun bence bi görün biz ne desek yanlış olur gibi. Mesela bende çok hafif oluyodu ağrı adet sancısı gibi