Her şeyi en ince ayrıntısına kadar yazıcam ki benim gibi merak etmeyin her şeyi…
1 nisanda ufak ufak akıntım gelmeye başlamıştı ben idrar yolu enfeksiyonu olduğum fitil kullandığıma bağlamıştım.Bu akıntı sarı sümüksü uzayan yoğundu.Sürekli baş dönmelerim olmaya başladı ama hemen geçen tipte.2 nisan 24:00 e kadar devam etti.Saat gece 01.30 bişiler geldi ah dedim çok farklı idrar kaçırıyor gibi bir his baktım külotuma azcık ıslaklık var külotumu değiştireyim derken akmaya başladı tekrardan ama nasıl geliyor.Oturdum tuvalete bitmesini bekliyorum bitsin de hastaneye gideyim diyorum kendimce doktoru aradım hemen gel dedi.baktım suyun gelmesi bitmiyor ped taktım çıktım hastaneye geçtim.Acilden direk servise odaya çıkarıldım muayane edildim açıklık 1 cm fakat su hala geliyor sanıyorum ki bitecek meğer ki SU BEBEK DOĞANA KADAR GELİRMİŞ.Kıyafet filan giydirdiler bezide bağladılar sancılarımın gelmesi bekliyoruz ama bende tık yok.Ha bre antibiyotik takıyorlar serumla bebeğin enfeksiyon kapma riskine karşılık.Saat sabahın yedisi sancılarım ufak ufak başladı regl sancısı gibi kasıklarımda.muayene ettiler hala 1,5 cm.Sonrası suni sancı teklif ettiler kendi sancımla doğurmak istiyorum dedim reddettim.Saat sekiz bu arada.Açılma hala aynı.Antibiyotiğe devam ediyoruz.Suyum hala geliyor sancımda başladı nstye bağlıyoruz ağrı sancı gözükmüyor.Benim sancılarım artarak devam ediyor saat 11 filan açıklık aynı.Sancılarıma artık dayanamaz hale geldim sancı gelince yürümeye çalışıyorum nefes alıyorum merdiven çıkıyorum Banamısın demiyor yok böyle bir sancı kasıklarından doğru bir şiddetli vuruyor ki ALLAHIM YA BENİM canımı al ya da kurtar dedim dua ediyorum bi taraftan.Ebe geldi tekrar baktı yokk hala aynı açıklık 1,5 cm açılamıyorum.Dayanamıyorım ama ben artık saat 15:00 oldu .Aklımdaki şu 4 cm olayım epidural yaptırırım.Kendimi hamileliğin en başından vajinal doğuma hazırlamıştım ve sakınca görülmemişti.Fakat akşam 6 ya kadar sancım şiddetlendikçe şifdetlendi açıklığım aynı kaldı suyum gelmeye devam etti ant takviyesi yspılıyor bi taraftan.(Lavman yaptılar bende hemoroid olduğu için biraz ağrıdı lavman ama korkulacak gibi değil)Artık ben normal diye diretmeyi bıraktım ve beni ameliyata alın kurtarın beni diye bas bağırıyorum sancı artıkça arttı fakat açıklık hala aynı.Aallahım o sancıyı kimseye yaşatmasın açıklık yok sancın var çatlayacakmış gibi oluyor insan.Doktorumu aradım artık dayanamıyorum beni uyutun alın bebeği ya da beni öldürün dedim tamam dedi hemen geliyorum korkma kurtarcam dedi apar topar ameliyathaneye götürüldüm açıklığım hala aynı 1,5 cm ama ben artık nefes alamıyorum o kadar yoruldum ki sancılar bir sn dinlenmeme engel oluyor o kadar sık ve şiddetli.Genel anestezi istedim bağırıyorum sma ben anestezi uzmanı ve kadın doktorum genel seni çok yıpratır gel spinal yapalım zaten çok yıpranmışın dediler bende o zaman sedasyonda istiyorum dedim tamam dediler hemen sedyeden yataga aldıkar önlüğü giydirdiler boyadılar spinal yaptılar ama sancılarım şiddetli olduğu için sancılarımın geçmesini bekleyerek o iki saniyede yaptık spinali.direk ayaklarım uyuştu doktorum yanı basımda anestezi uzmanım elimi tutuyor korkma diye ama bende takat kalmamış sedasyon yapın istemiyorum yoruldum diye hala bağırıyorum ben bebeğini gör yapalım dediler 19.30 gibi girdim ameliyata bebeğin çıktığını hissettim ama ağlamıyor doktor uyuyo dedi uyandırdık bebişi ağladı bana gösterdiler çok soğuk oldugu için hemen bebeğin çıkmasını istedim ten tene temas istemedim sadece yüzünü yüzüme dokundurdular hemen çıkardılar.o arada ben titriyorum hala sadasyona basladılar uyuyorum uyanıyorum hala ameliyattayım bebekten sonra iki saaat ameliayatta kaldım meğer ki mesanem çok önde olduğu için onunla uğrasmıs doktorum neyse bende çıktım ameliayttan.ama psikolojim yerle bir normal istediğim fakat yapamadığım için kendimi suçlu hissediyorum bitkinim ödemden dev gibi oldum odaya aldılar hala üşüyorum bebim odada kocam beni görür görmez ağlamaya başladı o kadar kötü bir doğumum oldu ki aynı günde iki doğumuda yaşadım 12 saat sancı çektim sonrada gittim sezeryan oldum :((kendimi hep normal doğurucam vede çok kolay olacak diye şartlamıştım ama malesef ben yapamadım kızlar.Kadın doğum doktorum geldi bayağı konuştu denedin olmadı canını skma boşver böylesi hayırlıymış filan moral vermeye çalışıyor ama ben hüngür hüngür ağlıyorum.çok zordu bebeği muayene etmeye geldi doktorlar önce çocuk doktoru aşılarını filan yapmışlar bilgiler verdi şunu yap bunu yapma gibi sonrada yenidoğan çocuk uzmanı geldi bebeğimde enfeksiyon çıkmış aldıkar kuzucumu onada sarılamadım küveze götürdüler anlayacagınız acılarımla tek başıma kaldım.Her şeyi sorabilirsiniz bu arada ne bir baş ağrım oldu nede belde ağrım doğum ekibi aşırı iyilerdi sondamı bile kadın doğum uzmanım yaptı ekibime diyecek yoktuda ben istedim gibi doğuramadım.