Birmavianne__ teşekkür ederim, inşAllah sanada nasip olur. Ben ilk sandımki regl olucam çok şiddetli bir ağrım oldu, ilaç içdim öyle geçdi. Sonra 2 gün boyunca ağrım olmadı. 2 günden sonra hafif kasıklarımda ağrı hiss ediyordum, hani regl olunca olurya öyle. Böyle 2 dakika ağrıyıp geçiyordu, şu anda öyle, hafif ağrı hiss ediyorum bazen.