Benim bu 3. Gebeliğim canım, ilk ikisinde hiç yaşamadığım bir durumdu taki bu miniğime kadar. 5. Haftasına girdiğim zaman hafif koyu kahverengi akıntım oldu çok panik yaptım korkmuştum. 2 gün sürdü geçti derken bi kaç gün sonra tekrar damla şeklinde geldi 6. Haftaya kadar devam etti, ama rengi kahverengi olduğu için yerleşme kanaması olabilir dedik, şükür öyle imiş şimdi 8+1 günlük oldu artık olmuyor. Ama sen yine de gidişata bir bak ve doktorun ile görüş, kendini strese sokma stres çok tetikliyor kendimden biliyorum, sakin kal gözlemle devam ederse doktora git hemen biz ne dersek yanlış olur, umarım sağlıklı bir şekilde alırsın kucağına miniğini 🤲🏻☺️