nuzunismail Zeliha272763 Maşallah size benim 2. Sezeryan olacak ama hayalim 3 çocuk😁 araları ne kadar çocuklarınızın 2 den sonraki hamilelikleriniz rahat geçti mi sezeryanınız nasıldı ?
Alis-sss Zeliha272763 ben iki hafta önce 4. Sezaryenımı oldum şükürler olsun hiçbir sıkıntı olmadı En son olduğunuz sezaryenden kaç yıl geçti
Alis-sss Zeliha272763 başınız sağ olsun 😞bir risk olsaydı doktorunuz söylerdi benim çok güzel geçti ilk günden ayaktayım her işimi yapıyorum hastanede ilk gün sabaha kadar bebeğimle uğraştım tek başıma
Yagmurcmn Zeliha272763 benimde kistim var 6 cm lik hiçbir sıkıntı olmayacağını söylediler o yüzden sordum
Zeliha272763 nuzunismail çok sağolun çok teşekkür ederim aldığım en iyi dualardan birtanesi Allah hepinize gönlüne göre versin
Faymer1 Zeliha272763 ben 2. Ye hamileyim oda Sezeryan olacak aralar 3. Yaş var ben de 4 tane istiyorum iki kız iki erkek olsun istiyorum 🌸tabi oda şans meselesi😁yengem 4 sezeryan oldu onun da iki kızı iki oğlu oldu tüplerini bağlattı 🌸