ummuhan3 Bat 4 Nisan olanlar ? Gelen giden yok ama kasik agrisi var inşallah güzel haberler alalım hep birlikte 🌺
birmucize1 ummuhan3 benimde bugun Dun kan testi verdim bugun sonuc almaya gidicem umarim guzel haberler alcagimiz birgun olur ❤️
Birmavianne__ ummuhan3 benim de şu an öyle bugün regl günüm kasıklarımın altında ağrım var göğüslerim aşırı ağrıtıyor ama dolu dolu
Sudesu_1 birmucize1 benimde dündü hala olmadım bu ay geç yumurtladım belkide ondan olmadım hala dün test yaptım negatif
Sudesu_1 ummuhan3 çatlamayı da saymak lazım mı çatlamadan sonraki günü 1 olarak mı saymak lazım bilginiz var mı
Birmavianne__ Birmavianne__ aşırı ağrıtmıyor göğüslerim ama şişler karnımın altında sürekli gaz gibi ağrı var
ummuhan3 Birmavianne__ Hayırlısı inşallah canim hepimiz için 🤲 benimde göğüslerim hassas ama zaten regl öncesi oluyordu sol kasikta ağırlık var uykum var halsizim
DiplomaliEvHanimi Benim de 3 Mart 3 nisan’ı bekliyordum şu an bir şey yok çok düzensiz adetlerim var o yüzden 10 günden aşağı yapmak istemiyorum
ummuhan3 Sudesu_1 Valla canim ovulasyon testinin pik olduğu günü 1.gun sayıp 14.gun regl oluyorum ben genelde.en fazla +1 değişiklik oluyor inşallah hamileyizdir hayırlısı ile ☘