Gumus25 Merwe1212 ödem olabiliyor çok hareketli değilseniz. Tuz cok tuketiyor musunuz? Ondan da olabilir ama tansiyonunuzu da kontrol edin bir yandan.
Betul67 Merwe1212 ben de aynı dertten muzdarip oldum 😔 ellerim ayaklarım çok ödem yapıyor. Ayağımın üstüne basarken bile zorlanıyorum. Sabahları ellerim uyuşmuş bi şekilde kalkıyorum 😔😔😔😔
Lazz61 Merwe1212 38 haftaya kadar sıfır ödem sıfır şişkinlik ama şuan balon gibiyim resmen 🙈 yemeden, içmeden, bünyeden bünyeye değişiyor bu ödem işi
Merwe1212 Gumus25 tuz tüketmiyorum mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum. Tansiyon düşüklüğüm oluyor arada
Peralle Su içiminiz nasıl? Birde bugün happy momda yeterince protein alınmazsa da ödem oluştuğu yazıyor.
ozi086 Bende 31 olmak üzereyim ödemi bir gör vücudum felaket durumda yüzüklerimin hiçbiri olmuyor zor çıkardım elimden. Çalışıyorum ben ama oturduğum için sürekli hareket azlığından olduğunu düşünüyorum çünkü yemeklere ekstra tuz koymam
Smygcr Bende de var canım maalesef 17. Haftadan itibaren başladı ödemim. Önce sadece ayaklarım sisiyordu şimdi eller ayaklar yüzüm sisiyor. 27. Haftadayım. Tuz alımını azalttım su da içiyorum ama ne yaparsam yapayım ödem oluyor