Esraa79 ooo ciddi mısınız? Ne zaman? Ben de hastaneyi aradım “her doktorun ücreti farklı. muayeneye gelip giriyorsunuz doktorun sekreterinden öğreniyorsunuz ” dediler. Her doktorun ücretinin ayrı olmasına ayrı şaşırdım, ücret ödeyip de muayeneye girmeden doğum ücretini öğrenemeyeceğime ayrı şaşırdım.. belki mesela doğum ücretini öğrenince bana çok uçuk gelecek ve istemeyeceğim , boşuna niye muayene ücreti vereyim değil mi? O yüzden keşke fiyat alan biri olsa da yardımcı olsa bize burada😊