Kızlar bebeğim 25 günlük ve bronşitten hastanede yattık on gün önce ama dün özele gittiğimizde doktor hala geçmemiş dedi normalde devlette ki geçti demişti. Neyse hafif varmış biri de bana çörek otu yağı sür terleyşnce çocugu yıka dedi aranızda bebeğine bu yöntemi kullanan oldu mu