Deletedmom434 merhabalar bişey sormak istiyorum ben şimdi 4 haftalık hamileyim eşimin annesi ve babası amca çocukları yani akraba evliliği
Bu yüzden dolayı eşimin en büyük abisi yani kayınvalidemin ilk çocuğu engelli doğdu 22 yaşında vefat etti daha sonra 2 çocuğu daha oldu ama onlarda herhangi bir engel Yok bende risk taşıyomuyum eşimden dolayı iğne vs. Vurulmam gerekiyomu?