merveaws siz 32 olarak baz almayın, sadece minyondur, zayıftır. Zayıf çocuklar da doğduktan sonra anne sütüyle kilo alır zaten merak etmeyiniz bu kadar . Bende de önden gidiyordu guya ama 37+1 oldum ve yakın günlerde de doğuracağımı sanmıyorum. Benimki de iri bebek yani boyu uzunmuş. Ama bunlar önemli şeyler değil merak etmeyin. +2 veya -2 haftasındakı gelişmeye göre normal.