24.haftadayım şeker yüklemesi yaptırdım 50 gr
Açlık şekerim 107
Yüklemeden sonraki şekerim 198 çıktı doktorum yüksek buldu sonuçlarımı 5 gün diyet sonrası tekrardan bir yükleme yapacağını söyledi dikkat ettiğimiz sürece cocukta her hangi bir kalıcı hastalığa sebep olabilir mi ya da erken doğum riski var mıdır?