Elfida0606 canım ben hemşireyim,gebelikte sol yana yatman lazım çünkü asıl kalbi ve vücudu besleyen büyük damarlar kalbin sağ tarafından vücuda iniyor o yüzden sol yana yatman önemli özellikle karnında büyümeye başladıktan sonra daha dikkat etmen lazım,eğer sırt üstü yatarsan damarlarına daha çok baskı biner,ama ara sıra kısa süreli sağınada yatabilirsin illaki 7/24 sol tarafına yatacaksin diye zorlama kendini 🌸