36.haftadayım bugün ailemin yanına memlekete gitmiştik iftara kendi aracımız ile 1 buçuk saatlik bir yoldu öğlen gittik akşam da aynı yolu döndük aşırı derecede kasıklarımda batma ağrı var iki büklüm kaldım resmen başka bir belirtim yok ama sancı böyle bir şey mi adet sancısı gibi sürekli devam ediyor biraz hafifliyor sonra tekrar ilk gebelik çok tecrübesizim bilen lütfen söylesin 😔