Kızlar bilgisi olan yazabilir mi? İlk bebeğimi 42 haftaya kadar beklediler hala sancım gelmeyince suni sancı ile normal doğum yapmıştım. Şimdi 2. Gebeliğim ve doktor 38+6 olduğum gün yani 11 Nisan için yatış verdi. E o güne kadar sancım gelmezse ne yapacağız dedim e artık doğurman gerekiyor yatışını yaparız dedi. Memnun kaldığım bi doktordu fakat sancım olmadan yatırmak istemesi normal mi sizce? Bebeğin suyu, kan akımı felan normal. Haftasına göre kilosu da uyumlu. Ntslerimde hiç sancım çıkmıyor. Ne önerirsiniz yardımcı olur musunuz?