Hayalvemasal00 Ceylin8 bende 34+4 haftaligim şikayetlerimiz aynı. Benim sancimda vardi biraz erken dogum riski oldugunu soyledi dr. Snde dikkat et canim. Bu haftalar tehlikeli biraz. Bi dr a görün istersen