Ahlasinannesiii ya şöyle bi durum var sezaryen oldum ilk birkaç gün azdı sütüm sonra 30 cc sağıyordum, bebek hep aç ve aranıyordu doktor dediki ozaman seni emsin geri kalanını da mama ver, mesela 10 cc seni emerse 50 cc mama ver dedi. Toplam 60 cc alsın dedi daha 10 günlük. Benim anlamadığım çay kaşığı kadar midesi var diyorlar ama 60 cc nerden baksan 4,5 yemek kaşığı kadar ediyor. Gerçekten kafam çok karışık