Kızlar yumurta toplama işlemim olalı 5 gün oldu kanamam oldu ara ara az oluyordu ama bu sefer biraz daha fazla olmuş normal mi başına gelen var mı temizlik yaptım ondan mı oldu acaba camları felan siliyorum yorucu bi temizlikti zararı olur mu korktum açıkçası bilemedim yardımcı olur musunuz