Merhabalar 🥰
35+6 haftalık hamileyim, bu benim ikinci hamilelegim ilkinde hic böyle şeyler yaşamadım o yüzden ayrım yapamıyorum maalesef :( Belimin sag tarafında bir ağrı var, ağrı da değil tutulma gibi, batma hissi, dönemiyorum, kalkamıyorum, yatamıyorum, eğilemiyorum kalçama da vuruyor bu ani batma hissi :( Ayrıca sezeryan yerimin sağ tarafında aşırı duyarlılık var, elimi değdirsem bir garip hissediyorum bütün bunlar ilk defa ve bu aksam oldu 😔 Bu durumu yaşayan var mı, daha önce tecrübe eden doktora soran cevabını bilen 😊