Yagmurcmn Şurda doğum sancılarıyla boğuşurken birde dış hemoroid oldu gebelikten önce yoktu doğumdan sonra geçermi ??
bombshell Yagmurcmn benimde hamilelikte çıkmıştı oğlum 4 yaşına girecek ikinciye hamileyim turp gibi sağlam 2 tane dışarda duruyo. Hiç de değişen bişey yok
Dogaclk Yagmurcmn benim dogum sirasinda olustu. Kadin dogum doktorum fitil ve krem yazmisti. Gecmezse ic hastaliklarina yonlendirecegim diyordu. Ama ise yaradilar gecti sukur. Siz de beklemeden doktorunuza sorun derim🌸
annesininikizleri Zeytin yagiyla tampon yapmalisin bol bol birde baharatli yememen lazim benimde normal dogumumdan sonra olmustu bu sekilde gecti cok sukur
Bernnnaaaa Yagmurcmn hemen geçmedi 2 ay sonra falan geçti 4 ay oldu doğum yapalım hala ara ara oluyor çok fena bişey çok iyi anlıyorum sizi
Yagmurcmn bombshell rabbim hepimizin yardımcısı olsun bu ana kadar çok şey yaşadım kadın hastalıklarıyla rabbim nasip etti şimdide bu zorluklar elbet mükafatını alırız inşallah
Yagmurcmn 1234567890asd çok afedersin makatında bir şişlik oluyor canım dokununca eline geliyor gebelikte çıkıyomuş basurda diyolar
Yagmurcmn 1234567890asd gerçekten bir o eksikti allahtan şuanlık canımı yakıcak durumda değil hafif yanma dışında çok sızlayan oturamayan var inşallah o duruma gelmezde
1234567890asd Yagmurcmn benimde sol tarafımda komple zona olmuştu 🥺 o kadar ağrın içinde bide o bitirdi beni inşallah çabuk geçer ☹️
Mizgiiinn Benimse başıma geldi 34 haftalık gebeyim onun için doktor bana proctolog kremini önerdi gece kullandım sabahına geçti gitti yani reçetesiz hemde alabilirsin