Canan-_16 benimde sizin gibi duşuklerim oluyordu , sonra rahim filmi çektirdim rahimde bazı yerlerde yapışıklık vardı onları açtılar sonra hamile kaldım bebeğim yaşadı çok şükür . 1 kimyasal gebelik 3 kürtajım var, daha önce kan sulandırıcı iğne , hap , herşeyi denemistik olmadı bu ameliyatla sonuc buldum bence hemen çektirin filmi bende bursadym bu arada acınızı tahmin edebiliyorum