Kızlar iyi geceler
Bugun doktora gittim. Doktora 3 tane yumurtam oldugunu bırının aşırı büyüdüğünü söyledı. Adetın 4. Gununden ıtıbaren. Gunde 2 deda klomen içimiştim ve fazla büyümüş dedı. Nezamn çatlayacagını sordugumdaysa 1-2 gune catlar dedı.duphaston kullanmamı söyledı. Eşimde Sperm sorunu var gün aşırı ilişkiyi önerdi bu surecte ne onerırsınız. şansım varmı sizce ? Çatladıgındamj döllenıyor yoksa yumurtladıgındamı anlayamadım.