Kasık ağrısı normal bebeğin yerleşmesi ile alakalı bı durum benimde oluyordu kiii ,, bende hala kasık ağrısı oluyo 12+4 üm bende normal yani gayet.. gene üşütmemeye bakın usutunce de ağrı yapar bide adet olamiyosun onun ağrisi da olur bebeğin rahme tutunması yerleşmesi yapar ağrı