yesim-1 Bugün benim doğum günüm ve sabaha test yapıcam yine belki bana sürpriz bu olur ne dersiniz kızlar 😇😊
Virgohome yesim-1 manifesto yaptım hahahahah abla benimde dogumgünümde çıktı testim hep aklımda o yüzden işallah heyecanını yaşarsın Allah hayırlısını nasip eylesin amin
MelodyFairy Nnanaa ya 🥰 anneler günü de yaklaşıyor benim de regl az kaldı keşke o bana da nasip olsa 🥹🤲🩷