Selam kizlar , biz bugun itibari ile 25+0 olduk. Dün Doktor randevumuz vardi, rahim ağzında kısalma olmuş 4 cm den 3 cm e inmiş. Doktorum yatak istirahatı verdi, calismami, ev islerini yürüyüşü vs çoğu şeyi yasakladi. Riskli haftalar dedi, erken doğum olmamasi için bu önlemleri söyledi.2 hafta sonra tekrar kontrole cagirdi. O zamana kadar dinlenmem gerekiyor.Böyle bi durumun aynisini veya benzerini yaşayan oldu mu neler yaptiniz, hiç bisey yapmadınız mı sürekli uzandınız mı?benimle paylasir misiniz?❤️ olumsuz yorum lütfen yapmayin biraz hassasim şu an ve endişeliyim teşekkür ederim 🥺🙏🏻