Kuzuletta 22+3 haftalığım ve bugünden beri yutkunamıyorum. Boğazımdan sürekli balgam akıyor. Hapşırıyorum, arada burnum akıyor. Başım desen çatlıyor 😭 Ne önerirsiniz? İlaç kullanan oldu mu aranızda
Aysehsdmr Kuzuletta ben kullandım malesef çünkü ağır atlatıyorum. Doktorlar antibiyotik veriyor. 17 haftalıkken çok ağır oldum astım + grip şuan 35 haftaligim 15 gündür hastayım ilaç kullandım ama hala geçmiyor. Sanırım artık gebeliğe bağlı sıkıntı veriyor hastalık.
Emine69 Kuzuletta grip için soganı ıkıye kes maskenın içine koy uyu bogaz agrısı içinde patates hasla ez guzelce tulbentle sıcak olucak şekılde bogazlarına sar patates soguyunca ısıt sar ısıt sar bogazındakı ıltıhabı sokup atarr
Yagmurcmn Kuzuletta antibiyotik verdi doktor direk çünkü başka türlü iyileşemedim ben yapmadığım şey kalmamıştı en iyi gelen karabiberli ballı süt gece yatarken rahatlatıyordu
Kuzuletta Aysehsdmr Şükür ki durumun o derece ağır değil. Geçmiş olsun size miray_85 Öksürük şurubu olarak geçiyor ama öksürük sorunum yok
miray_85 Bende aynı haftalarda sizin gibi rahatsızdım kadın doğumcum grintuss adında bitkisel bir şurup yazdi onu kullandim iyi geldi sizde doktorunuzla görusun derim
Kuzuletta miray_85 Balgam belki de bir süre sonra öksürüğe çeviricek. Doğrudur, teşekkür ederim öneriniz için