MelodyFairy Anladım ama bu ovulasyon testlerine vericemiz parayı iyi bi Dr araştırıp vermek daha mantıklı ben 1 sene kullandım ovulasyon testlerini hem çok stresli bir durum hemde ben bı faydasını göremedim yani aynı sene içinde hsg çekildim Dr um yumurta çatlaması için ilaç verdi 4 aydır onu kullandım şuan adet olmadım test yapmıştım 2.cizgi çok silik gördüm bugün kan verdim gebeliğin tüm belirtilerini yaşadım hala yaşıyorum inşallah Çarşamba günü netleşecek hamile olup olmadığım sende bence vakit kaybetme Dr a git yani ne kadarlık evlisiniz bilemiyorum ama biraz uzun oldu k.bakmayin