Kızlar bi kaç forum da bu durumdan şikayetçi olanları gördüm. Bende ilk haftalardan beri inanılmaz bel ağrısı çekiyorum. Şuan 16 haftalık olduk ve hala belimin tam ortasından sol bacağıma kadar ağrım oluyo aynı fıtık ağrısı gibi doktoruma sorduğumda çok erken böyle bi ağrı için ama magnezyum eksikliği de ağrı yapabilir demişti. Bende magnezyumu nerden karşılayabilirim yiyecek içecek olarak araştırırken Kızılay Erzincan sade sodanın magnezyum değerinin yüksek olduğunu fark ettim ve içmeye başladım her gün düzenli ve işe yaradığını gördüm. Yarım saat ayakta kalsam hareket edemez hale gelirdim bel ağrısı yüzünden sodayı düzenli içtiğimden beri ağrım çok olmuyo şükür. Benimle aynı durumu yaşayan varsa tavsiye ederim deneyin 🌸❤️