Mayaleos 35 haftalık gebeyim 36 dan sonra her hafta doktor çağıracak ve nst ye girmem istenecekmiş sanırım. Her gidişimizde hastanede kayıt artırmamız gerekiyor mu? Özel sağlık Sigortam vardı ancak bir muayene hakkım kaldı bu yüzden merak ediyorum
beyzacmvrc Mayaleos Ben henüz o haftalara gelmedim ama benim gittiğim hastane de 9 gün kontrol süresi yaziyodu birkaç sefer kontrole gittim kayıt açıyorlar yine ama ücret talep etmiyolar Muayene için. Nst ücreti zaten ayri. 9 gün içinde Muayeneye ücret vermesen de heralde nst ye verirsin
hunilimom Mayaleos benim arkadaşım özele gidiyordu riskliydi her hafta bazen haftada iki gün gittiği oluyordu sadece bir kez ücret oduyordu eğer 9 gün içinde gidersen odemiyorsun nst için ücret alırlar mesela bir kez arkadsim 300 TL ücret veriyordu 3. Gidişinde felan 10-15 TL katkı payı veriyordu doktoru kağıt veriyordu
Mnkyrs Aşırı pahalı doğum ücreti kafamı karıstyr devlette mi yapsam dye dusunyrm nts bu hafta cagrdı 35.4 gunlgm hayrlısı bklm kordon bağlama da ayrı istyr ucret