Kizlar selam ben son adetimi 26 Şubat’ta gördüm. 2 gün gecikmeyle test yaptım silik çıktı kan verdim beta 80 çıktı. Az mı sizce . Yarın doktora gidicem randevu aldım ayrıca alttan muayene etme olasılığı varmı? Ve şuan kasıklarım alt tarafım yani batıyor gibi sızlıyor hafif ağrıyor anlamadım. Yardımcı olun lütfen kaç haftalıktir yaşayan var mı?