MadameHappy34 🤦♀️Kızlar bütün hamileliğim boyunca hastalanmadım doğuma az bir zaman kalası buldu beni..😢 nane limon içeyim diyorum sizin öneriniz var mı? En hızlı nasıl atlatırım??
ZEHRASARKAYA MadameHappy34 günde bir tane içerseniz bir şey olmaz Bende hastalanmıştım ve nane limon içtim iyi geliyodu boğazlarıma çorba için sıcak şeyler tüketin çayınıza bal koyun çorbanıza midenizi bulandırmıcak şekilde karabiber atın Ilık duşa girin çok iyi gelicektir… Çok geçmiş olsun umarım iyileşirsiniz bir an önce 🙏🤲🙏
Aselhumaninannesi MadameHappy34 öksürüğünuz var ise muhakkak doktorunuza başvurun gerçekten ilaçsız olmuyor birde son zamanlarinis en azından çabuk toparlarsiniz bu sene feci bir salgın var bende evde atlatamadim doktor antibiyotik veride düzelmiştim geçmiş olsun şimdiden
Acemianne8 MadameHappy34 tam sizin haftanız da bende oldum baya ağır hemde bir gün de 4 defa baygınlık geçirir gbi oluyordum hele öksürük asla yatırmıyordu serum falan taktılar gene boş bal limon sıcak su biraz iyi geliyordu ama gene de bi süresi var o süre doluncaya kadar asla geçmiyo
MadameHappy34 Aselhumaninannesi Öğle sonu oldu randevu aldım doktorumdan ama evde de ek kendime bir şeyler yapmak istedim.
Aselhumaninannesi MadameHappy34 mandalinayi ortadan kesin yada portakali kabuklu şekilde bir tavaya koyun üzerine şeker dökün birbyemej kaşığı kadar şekere su degmeyecek kadar su koyun mandalinayida geçmesin haşlayın onu yiyin oksurugunuzu rahatlatır eğer daha azsa şuan
MadameHappy34 Acemianne8 şimdilik çok az öksürük var,ama böyle beynim oynuyor gibi hissediyorum ilk defa böyle bir hastalık yaşıyorum anlatması bile zor.siz kaç günde iyileştiniz?