Bahar2210 Faraysvs kızımın ismi duru 4 yaşında çok bilmiş birazcık fena ve çok konuşuyorlar durular azcik fena olurmuş bende sakın olsun. Diye koymuştum oysaki ama tam tersiymis bilginize 😂
Keuzun Bahar2210 bende aynı düşünmüştüm🙈 Duru ela koyduk pişman değilim ama maşallah çok zeki çok akıllı hareketli sosyal bir çocuk🥰
Keuzun Faraysvs bende kızımda Duru Defne İpek isimlerinde düşünmüştüm🥰 Duru Ela 💜 koyduk 2 yaşında bir de oğlum oluyor şimdi inşallah 🥰