Tugba_42 Merhaba arkadaşlar siz bu haftalarda bebeğin hareketlerini nasıl hissediyorsunuz her zaman ayaktayken iş güç vs yaparken de hissediyormusunuz yoksa otururken yatarken mi hissediyorsunuz
mrsperaa Tugba_42 Aynı haftadayız ben artık her zaman hissediyorum kızım olucak inşallah uyuduğu bir dakika bile yok hep kıpır kıpır 😀