Kızlar belimde omurgamın üstünde bi sızlama, ağrı gibi bi şey var aranızda yaşayan var mı? Bazı hareketlerde hele aşırı sızlıyor, ne yapabilirim normal mi bilemedim. Bildiğim fıtığım da yoktu ama galiba olucak gebelikten sonra… 26+3 üm bu arada daha çok erken başladı sanki bu sızı