Aysehsdmr 1234567890asd 35 haftaligiz. 38de sezeryana alalım dedi doktorum. İlki sezeryan olduğu için buda böyle olacak. Zorlanmaya başladım haftalar geçmiyor.
Binnur-cam 1234567890asd aynıyız lahana olduk lahana 🤭 benim kızın pek gelesi yok gibi keyfi yerinde eline cips kola versem film açsam hayır demez sanki siz ne durumdasınız 😅😅
Seherak Vlii99 son 10 gün benimde aynı şekilde ters bebek ama zaten daha öncesinde de sezaryen istemiştim sağlıklı doğumlar🙏🏻
1234567890asd Binnur-cam rahim ağzımı vakum pompası vermişsin çekiyor gibi 😂 ayrıca acayip tekme yiyorum
Binnur-cam 1234567890asd benimkide içerde oynadıkça ittirdikçe ittiriyo aşağı 😅 benimde tekmeden çok dönüyor sanki sürekli götü bi sağda bi solda sığamıyor zââr yavrumm 😅
Binnur-cam 1234567890asd 🤷♀️ ben soruyom benimkine canınmı istemiyo eğer öyleyse bi tane vur diyom onuda yapmıyo benim kız fazla özgür söz dinlemez herhalde yandıkk 😅😅😅
busraydnc 1234567890asd 38+1 benimde suyum azalmış sınırda dedi doktorum perşembe yine çağırdı eğer daha da azaldıysa sezeryane alacak bakalım çok az kaldı ☺️🤲