Fly007 Merhaba bu gün doktora gittim 38+1 hala çatı muayenesi yapmadı. Arkadaşım da ayni doktorda doğum yaptı ona 36. Haftadan itibaren yapmis. Çatı muayenesi olmadan doğuma giden var mı
Nhli-59 Fly007 benim doktorum 35 haftada gel muayne olucaksin dedi 33+6yiz şuan bkalim gidince nasıl olucak
Seheeer Fly007 hiç korkulacak bir şey yok zaten hiç acı hissetmiyorsunuz sadece adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor baskı uyguladığı için. Dayanılmaz bir şey değil
Fly007 Mayaleos kendim itiraz etmedim daha öncede vajinal ulturason yaptırmıştım aynı doktora ama yapmadı bu gün 38 de yapar diye hazırlamıştım kendimi
Sedoscum Fly007 ben 30. Haftamda geçen hafta girdim çatı muayenesine doguma kadar her hafta gireceğimi söyledi doktor