tubimom Ahahahah 😂 Arkadaşım burcu ikizler olmasın diye 21 Haziran diye sezeryanda ısrar etmişti. Doktorda iyi madem 1-2 günden birşey olmaz diye zorunlu olarak kabul etti 😂 bebişi sen değil ben karar vericem diyerek 17 sinde gelmişti 😂 Komple ikizler yükselenide 😂 Demem o ki bakalım bebişler ne zaman gelmeyi düşünüyorlar 😂 sürecini tamamlamış, sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım sorunsuz inşallah 🙏🏻🙏🏻❤️❤️