Kizlar Eşim Elif, zeynep, leyla isimlerini istiyor en basindan beri bende onlari istemiyorum zeynep zaten görümcemin adi asla istemiyorum 😅 Bende Alya ismini istiyorum. Sürekli isim konusunda çatışma içindeyiz. Dogumuma da cok az kaldi eşim artik pes etti senin kalbin kirilmasin kirilan benim kalbim olsun istedigin ismi koy dedi. Eşim böyle soyleyince vicdan yaptım bende acaba ismini Elif Alya mi koysam diye düşünüyorum bana yardim edin lütfen ne yapayim 🤔