Tinkiminki6 rabiaudn açıkça söylemek gerekirse ben ikisini de beğenmedim yaman çok sert bir isim çok yaramaz olur sonra
Merakliana6 Bende ikisini de beğenmedim . Taş toprak doğa isimlerinyerine anlamlı tam bir karakter sahibini andıracak isimler konmalı bence . Çok Yaman isimler bunlar :/ hoş da gelmiyor
rabiaudn yesillimonn bebişim isimsiz kaldıı doğacak 😭 hiç bi isimi kabullenemiyorum ya varmı fikriniz
Merakliana6 rabiaudn ben Abdullah koymuştum oğlumun adını. Muhammed Musab İbrahim Yusuf bir daha oğlum olsa bunlardan seçerdim :)