Çok şükür bugün doğum darısı bekleyen herkesin başına ben de kendi hikayemden bahsetmek istedim
Suni sancı da çok sancı çektim valla ne yalan söyleyim ama benim suyum geliyordu ve her çatı muayenesinde kan geliyordu açılma oldukça sancı artıyor 3-4 cm tek açılmam vardı nolur sezeryana alın dedim doktorum 5 cm olunca açılman hızlanır dedi gerçekten de öyle oldu 5 cm ölçüldükten sonra bir anda 8 cm sonra 10 cm oldu o an sadece okunmayı düşündüm bebek doğduktan sonra ben başardım mı doğurdum mu diye etrafa soruyordum o kadar rahatladım ki şuan iyi ki normal doğurmuşum diyorum sorularınız varsa alabilirim benim hikayem böyleydi darısı isteyen doğum yapacak herkesin başına 🙏🏻