uumranaydin Merhaba güzel anneler. Kayseri’de yaşayan varsa iyi bir kadın doğum uzmanı önerir misiniz ? Devlet özel farketmez.
21MELOSSS21 uumranaydin şehir hastanesi Hüseyin aksoya gidiyorum ve cok iyi doktor ilk hamilelikte Huma hastanesi ersad batmaza gittim o kadar iyi bir doktorki anlatamam çok güzel ilgileniyor
xbebegimx Fatosaydin kesinlikle Ahmet Hoca 10 numara bi doktor sehir degisikliginden dolayi baska doktora gidiyorm ama Ahmet Hoca tam bir abi gibi yaklasirdi hep 🫶
Eda_11 uumranaydin şehir Hastanesinde Şeyma dağlıtuncezdi. Çam gidiyorum. Çok iyi bir doktor çok memnunum