Fik ben de aynı düşüncedeyim.canim ,zaten ramdevu bulmakta zor 17 Nisan’a buldum nerdeyse 1 ay olmuş oluyor,sağlık ocağı izlenimi de başladı ebe aradi çağırdı ,benim de kasıklarım ağrıyor baya sırtım belim onlar hiç geçmiyor Saglikla gelsinler hepsi gelip geçici İnsAllah 🤲🤲💕