kızlar ben 33. haftadayımm ve asırı derecede bır mutsızluk var uzerımde herseyı stres yapıorum az hareket yaptıgında acaba bu cocuk hastamı bır sorunu mu var dıye aksama kadar dusunuorum
dogumu ayrı dusunuo stres oluorum sankı dogum yaptıgıgımda bıseyler yolunda gıtmıcekmıs gıbi bır hıs war ıcım de ve bu benı yıpratıpr ilk hamılelıgımde hep hayaller kurardım sımdı ıse cok karamsarım
doktorum bana 3 hafta onnce bebegın suyunun bıraz fazla oldugunu soyledı ve bunun nedenını goggle de arastırim dedım daha da etkılendım yarık dudak faln fılan dan bahsettı
isin kısacası benmı boyleyım yoksa boyle olan varmı aranızda önerılerınızı beklıorum😒😒😭😭😭